Olur da bir gün bulmak istersen beni
Takılır gökkuşağına düşersin yollara
Gece yarılarına varan sohbetlerimizi anarsın
İçtiğimiz çayın tadını
Yeniden yaşamak ne güzel olurdu değil mi?
Sonra özgürlük sevdamızı
Sevda uğruna geçen yılları
Kavgada da olsa dört elimiz
İnsan insana kavuşurmuş derler
Kavgadır bu, hayalleriniz aksesuarıdır yaşamın
Bir sabah beni bulduğunda
Kırağı düşmüş olabilir üzerime