Bager botanî

Bager botanî
@73boti
Dibe ku jiyan riyek dirêj be! Li ser xaka xwe disekinim bo stêrk pesnê min bidin. “En kara gecenin de sabahı olur.” “Ne kadar iyi olsakta birilerinin hikayesindeki kötüyüz işte.”
“Belki de bizi dünyaya bağlayan şey,kalbimizdeki ağırlıklardı”
Reklam

Bager botanî

, bir kitap okudu
Puan vermedi·368 syf.·
2025 1. kitabı
Marcus Sakey
7.7/10 · 48 okunma
Olur da bir gün bulmak istersen beni Takılır gökkuşağına düşersin yollara Gece yarılarına varan sohbetlerimizi anarsın İçtiğimiz çayın tadını Yeniden yaşamak ne güzel olurdu değil mi? Sonra özgürlük sevdamızı Sevda uğruna geçen yılları Kavgada da olsa dört elimiz İnsan insana kavuşurmuş derler Kavgadır bu, hayalleriniz aksesuarıdır yaşamın Bir sabah beni bulduğunda Kırağı düşmüş olabilir üzerime
Tenindeki dudaklarımın sesi, Tenin içimdeki yangın… Tüm hüzünlerimi sevince dönüştüren…
Çavbeleka min tu yî Porxeleka min tu yî Sur meleka min tu yî Jar û perîşan im ez…
Reklam