Erhan

Erhan
@742743_
Jı bir neke, her dem dawiya şewan, sıbeye (unutma her gecenin bir sabahı vardır.)
İnsanları yıllar değil,yaşadıkları büyütür
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanları çirkinleştiren dış görünüşleri değil,iç ğorünüşleridir
Elalem değil elli allem de Konuşsa ben kendimden eminsem el alkışlar alem izler...!
Ölümden korkum yok,tek korkum yeniden dünyaya geri gelmek
Psikoloğa akıl verecek biriyim,ama deliyi oynamak hoşuma gidiyor 😉