Erhan

Erhan
@742743_
Jı bir neke, her dem dawiya şewan, sıbeye (unutma her gecenin bir sabahı vardır.)
Olmayışın bile sorun yok ben seni sensizkende severim 🥀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neden beni sevmeyen biriden vazgeçemiyorum
Ben kırıldım sanıyordum meğerse ölmüşüm haberim yok...
Birşeyden çok eminim,kendimi özdüğüm kadar kimseyi üzmedim...
Bu yaşta bu yorgunluk... İnan bana hiç kolay değil.