uyuzzz :D

uyuzzz :D
@7777776_
Mevlana der ki; Üzülme ve kızma hiç kimseye, Yaptıklarından dolayı. Aksine teşekkür et ihanet edenlere; Sadakati öğrettikleri için. Minnet duy yalancılara; Doğrunun farkına varmanı sağladıkları için. Mutsuz edenlere dua et; Mutluluğu daha derin hissettirdikleri için. Herkesi sev; Yaşamına iyi kötü bir anlam kattıkları için. Hayat bu yüzden daha güzel,siyahla beyazı farkettirdiği için.