Çoğu zaman ruhumun buraya ait olmadığını hissediyorum.Evet bedenen buradayım,
gülüyorum,yürüyorum,eğleniyorum bir insan ne yaparsa onu yapıyorum ama içten içe ben buraya ait değilim diyorum.Başka bir yerde beni bekleyenler var.Benim beklediğim gibi bekleyenler.Ayaklarım oraya hareket etmekte zorlanıyor.Önüme çıkan taşları çekerim çekmesine de ya karşıma dikilen insanları nasıl yenerim!
Bilmiyorum