Agatha Christie'nin diğer kitaplarında da olduğu gibi sonu hiç beklemediğim bir şekilde bitti.Sizi merakla ilerletiyo ama bunu o kadar akıcı bir dille yapıyor ki. Ne zaman bu kadar ilerlediğinizi, kaç saattir okuduğunuzu anlamıyorsunuz. Çok güzel bir kitap. Bir solukta bitireceğiniz bir kitap.