📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Batı ya göre "öz bakım’ımiz kötü ve “ego’nuz sönük ise siz hastasınız. Oysa Doğu’da durum öyle değildir.
İnsan, hayatını egolarını tabiat ve Allah karşısında
söndürüp, benliğini yıksın diye didinir. Meleği şeytana çeviren “kibir" benliğimizden kovulmadan insan
olduk diyemeyiz. İki lafın arasına "ben" sıkıştırmak
terbiyesizliktir. Fakat Batının kitaplarında bunun adı
"Kendine Güven"dir.