Mustafa A.

Mustafa A.
@97mustafa
Hayat felsefem ; '' Bitti diye üzülme, Yaşandı diye sevin''
İstanbul
94 kütüphaneci puanı
181 okur puanı
Ocak 2015 tarihinde katıldı
Her nerede değilsem, Orada iyi gelecekmiş gibi oluyor.
Reklam
İnsanlara güvenip yola çıkanlar genelde yarı yolda kalırlar
En büyük fetih mücadele etmeden kazanılır, en başarılı yönetici emretmeden yönetir.
Eğer pes edebilirsen güçlüsündür, kötülüğe iyilikle karşılık ver.
Bana anlat unuturum, bana göster hatırlarım, beni dahil et, anlarım.
Reklam