ADSIZ

ADSIZ
Bir akşam da yaşlanırsın, on yıl anlamazsın...️ Yusuf
Hiçbir şey olmamış gibi davranabilirsin, Hiçbir şey olmamış gibi hissedemezsin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Susmak sessizlik değildir bazen. Öfkedir, hayal kırıklığıdır, kırgınlıktır. Oldukça gürültülüdür susmak.
Anne bak bende yaşlanıyorum. Yüzüm, ellerim hele de gözlerim. Gülmediğim zamanlar da duruyor etrafındaki çizgiler. Gençliğimin o ışıltısı sönüyor gözbebeklerimde. Anne bak yaşlanıyorum ben de. Yavaş yavaş ağrımaya başladı dizlerim merdiven çıkarken. Ayakta kalamıyorum üstelik eskisi kadar. Anne dedim ya yaşlanıyorum işte. Tüm duygularım, kalbim hele de ruhum. Daha bir oturaklı oldum. Ölüyor içimdeki sebebsiz neşe. Teslim oluyorum zaman denen acımasız katile…
Aldığım nefes, daldığım denizlere yetmiyor.
Ey kokusu memelelet hasreti giderenim, Kışa çiçeği Kuşa kafesi Geceye düşü sevdirenim. Sığmıyor iki ayağım bir pabuça İki arada bir derenin çamurundayım…