Ahmet can izgi

Ahmet can izgi
@AHMETCAN190548
Benimle yaşlansana, Kitap okur, çay demler şiir yazarım sana. Ha birde her sabah için şükredirim. Sonra gözlerine bakar “amin” derim. Amîn, bu günde gördüm seni, bu gün de güzel geçecek demek ki. Ben herkes gibi değilde, duam gibi severim seni, kalbimden gönlümden kopan gizli saklı sözler gibi. Kim duasını sevmeden diler ki?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Güne telfona bakmak yerine kitap okuyarak başlamak mükemmel değil mi?
Yağmurlu bir günde pencere kenarında kitap okumaktan güzel ne olabilirki?