Suskun kalırsın, susumak cezası verirsin kendine. Acıların buna zorlar seni .Susmazsan can yakarsın, susarsan da canın yanmaya devam edeceğini bilirsin.
Duygular tenhalığı sever, kendi başına özgürlüğü yaşarken, güvende olmadıklarını hissettikleri zaman karanlıklarına çekilirler, kendilerini korumaya alırlar… Duygular kendi yalnızlıklarının özgürlüğünü yaşamayıp yeğlemelerinin ana sebebi, bulamadıkları ya da bulup da kaçırdıkları ‘güven’ duygusunun eksikliğidir…
(arka kapak)