ýıldıž ølsam śana dogrù kâýšam..♪

ýıldıž ølsam śana dogrù kâýšam..♪
@AMkkk
https://1000kitap.com/1rm_i karşim ♪ https://1000kitap.com/umutsuzvaka77 balım✿ https://1000kitap.com/i_d_a fesat ikizim.dෆ https://1000kitap.com/XqAsyaqX kuzum♡ 26 ocakmişෆ.d
Yaşandi.d Iyyy tipim değil dedim çocuğa Sonradan aşık olmak... Hayatın ahanda ağzına "sıçtım" Deme şeklidir mk .d QĞŞWİSHWKSHSKSJSJXJ
Aşk
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ítiráf ZaManI.d 1.hiç erkek dövdünmü? Me : ewt çok :d 2.en sevdiğim renk ne? Me: siyah 🖤 3. Onsuz yapamam dediğin şey me: denizim 4. En sevdiğin yemek? Me : belirsiz 5. Kisaknçmisin? Me : fazlasıyla 6. Eğlenceli misin yoksa,komikmi? Me : her ikiside 7. Kaç tane sewgilin oldu? Me : bilmio mcnsjdncn 8. Yazimi daha çok sewion kişimı? Me: farketmez. Cevapları alalım bakalım.d Boş geçme ln cevapla.d Korkma insan yemioz ok :D JQJSSJJWJSSJ
Anket
1k .. Herkese iyi geceler tatlı rüyalar Diliyorum gecende gülüşün kadar güzel geçsin 🦋.. Sana gelince de o yattığın yatağın yayı götüne girsin ok.. O kişi bilir kendini..💔 Nys üzülmek yok.dd Íýí ğəčələr tâtlí rúýâlâr 🌚🌛:)
İyi Geceler
Gençler galiba ben aşık oldum mk.dd Boku yedim ok.dd Sizce itiraf etsesemi yoksa Etmessemi.d sizce? Hay mk en iyisi dememek.d QGTAUATFYFHFHGHFJJFKJBVJ
Aşk ve Nefret