Raşit yılmaz

Raşit yılmaz
@AVELUKA2020
Ceza talep ediyorum. Bugün tok olanlara, sefa sürenlere, milyonların ekmeğini hangi acılarla kazandığını bilmeyenlere, hissetmeyenller Altın tozlu kahveleriyle sükse yapıp, ,toplumun değer yargilariyla ahlaki degerleriyle dalga geçenlerlede,çocuklarının adına gelecek kaygısı taşıyıp rızkını yalnızca Allah'tan talep edip gece gündüz alın teriyle çalışanlarla da aynı toplumun icersinde yasiyororuz , önemli olan şuursuzca geliri bile ispat zorunluluğu gerektiren kolay kazanım Değil,ahlaki ölçüde insanca çaba ve gayret gosteilebilen bir hayat biçimidir, hayatın ve insan olmanın gerektirdiğini yerine getiremeyenlerin sonunu ise hep birlikte görüyoruz, gerçek manada İNSAN Lara rast gelmeniz umit ve dileklerimle Huzurlu sabahlar değerli dostlar 🌹
Reklam
Yüz daha versen yüz uman yüzler bilirim, Yokuşlara kardeş olan düzler bilirim, Dünya öküzün üstünde derler amma, Dünyanın üstünde nice öküzler bilirim... Bu dünya, sadece insanlıktan nasibini alanlara kalabilseydi keşke
Edebiyat
Bir bakmak var, Bir de görmek... Akşam olup hava karardığında; Güneşin batışına üzülmek yerine, Ayın doğuşuna bakıp, Yıldızlarla birlikte ortaya çıkardığı ahengi görüp, Gecenin güzelliğine dalabilmektir görebilmek... Aynaya baktığında ; Gördüğün güzellik karşısında, Gururlanmak yerine, Onu Yaradan’ın güzelliğinde kaybolmak, Aynadakinin “hiç”liğine ulaşabilmektir... Umutların suya düştüğü anda; Suyu da O’nun yarattığını, Ve elbet onda da bir güzellik, Bir hayır olduğunu düşünüp, İnşirah duyabilmektir.... Kainattaki bunca güzelliğe, Sadece bakmak değil aslolan, Bu güzelliklerin kaynağı olan, Yaradan’ın güzelliğini görebilmek, Teşekkür edebilmektir... Rabbim bizleri bakan körlerden değil, Bakıp görenlerden eylesin.... Amin....
Edebiyat
Bir bakmak var, Bir de görmek... Akşam olup hava karardığında; Güneşin batışına üzülmek yerine, Ayın doğuşuna bakıp, Yıldızlarla birlikte ortaya çıkardığı ahengi görüp, Gecenin güzelliğine dalabilmektir görebilmek... Aynaya baktığında ; Gördüğün güzellik karşısında, Gururlanmak yerine, Onu Yaradan’ın güzelliğinde kaybolmak, Aynadakinin “hiç”liğine ulaşabilmektir... Umutların suya düştüğü anda; Suyu da O’nun yarattığını, Ve elbet onda da bir güzellik, Bir hayır olduğunu düşünüp, İnşirah duyabilmektir.... Kainattaki bunca güzelliğe, Sadece bakmak değil aslolan, Bu güzelliklerin kaynağı olan, Yaradan’ın güzelliğini görebilmek, Teşekkür edebilmektir... Rabbim bizleri bakan körlerden değil, Bakıp görenlerden eylesin.... Amin....
Hayat bir tercih meselesidir, Geçmişi düşünürsen masal, Geleceği düşünürsen hikaye, Bugünü düşünürsen gerçektir... Her güne hayatının en güzel günü olması için şans ver.. Her gün yeni bir başlangıçtır. Elbette insanın şansa da ihtiyacı var. Ama önce gerekeni yapmalı ki, şans kapıyı çaldığında insan hazır bulunsun.