Kendilerinden hoşlanmadıkları halde başkalarını,kendisi hakkında iyi düşünmeye ikna edenleri çok gördüm.Bunu başardıklarında kendilerini iyi hissediyorlar.Ama bu yanlıl bir çözüm.Bu başkalarının otoritesi altına girmektir.Sizin göreviniz kendinizi kabul etmek; benim kabulümü kazanmanın yollarını bulmak değil."