Hem iyiliklerinizi, karşılığını fazlasıyla almak için veren bir tefeci gibi mi sunacaksınız? Yaptığınız iyilikleri, yalnızca iyilik etmek için yapmayacak mısınız?
Hangisinin üzerimizdeki etkisi daha büyüktür bilmiyorum; bize verilip de tutulmamış sözlerin hayal kırıklığı mı yoksa bize yapılan bir iyiliğin minnet duygusu mu?