B.A

Bir zamanlar hüküm sürdüğün topraklarda, bundan böyle bir hiç olmak! Yaşamın neşeli aydınlığının ışıldadığı yerde ölümün sessiz soğukluğunu bulmak!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Doğru yolda yürümüş oldukları için şikayet edenlere ne yazık!
Kendi çıkarını düşünmenin erdem olduğu durumlar da vardır.
Hem iyiliklerinizi, karşılığını fazlasıyla almak için veren bir tefeci gibi mi sunacaksınız? Yaptığınız iyilikleri, yalnızca iyilik etmek için yapmayacak mısınız?
Hangisinin üzerimizdeki etkisi daha büyüktür bilmiyorum; bize verilip de tutulmamış sözlerin hayal kırıklığı mı yoksa bize yapılan bir iyiliğin minnet duygusu mu?