B.A

Yanında birileri olsa da insan daima yalnız ölür.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tercihim başkalarını köleleştirecekse ben özgürlüğü seçemem.
Peki geriye doğru sonsuza dek uzayan zaman ileri doğru da sonsuza dek uzanmaz mı? Biz bu anda ve her anın içinde sonsuza dek tekrarlanıyor olamaz mıyız?
Yaşarken yaşa! İnsan hayatını tükettiği zaman ölürse ölüm dehşetini kaybeder. Eğer insan doğru zamanda yaşamazsa, o zaman asla doğru zamanda ölemez.