B.A

''Beni öldürmeyen şey güçlü kılar.''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın kendisin bir başkasına açması ihanete davetiye çıkarmaktır, ihanet de insanı hasta eder.
Bizi tüm kitapların ötesine taşımayan bir kitap ne işe yarar ki?
Kutsal olan hakikat değil, kişinin kendi hakikatini aramasıdır! İnsanın kendisini sorgulamasından daha kutsal ne olabilir?
"Gerçeğin yolu" diye devam etti Nietzsche "inanmazlık ve şüphecilikten geçer, çocuk gibi sadece bir şeyin olmasını istemekle olmaz."