Evet kimilerimiz kitapları seviyor, kuşları, ağaçları, gökyüzünü azizim ") Ben mi, ben sevmeyi seviyorum azizim, çünkü sevmek öylesine güzel bir duygudur ki karşılık beklemezsin, üzüleceğini dâhi bilsen yine de sesin çıkmaz ama sessizken de seversin.
Sahi en son ne zaman birine Seni çok seviyorum yazdık bilmiyoruz? Sevgisizliğimiz den değil bu durum. Hakedecek insan kalmadiğini düşündüğümüzdendir belki.
Peki o zaman nerde bu hakedicek insanlar?
Efendimiz ne demiş, sen her zaman iyi ol karşında ki haketmiyorsa sen hakediyorsun sen. Ne de güzel demiş..