Aaalp•

@Aalp_·
·
sabitlendi
Ne güzel demiş,Hz. Fâtıma ( r.a ) “Hiç kimseyi sizi duâsına katmayacak kadar kirmayin...🍃” )
Din
Reklam
Ben seni her halde sevdim; Sen beni herhalde sevdin.
Duygu/Düşünce
• Sonbahar benim içimde yaşanıyor sanki, içimdeki tüm renkler solup gitmiş gibi. •
” Susmak bazen gecedir. En karanlık renklerin bile örtülmesini sağlar. ”
Reklam