.
.
- Sizde mi “illa çalışan”…?
- Evet. Çünkü “çalışan eş” daha hayırlıdır.
....
....
Ancak!
“Allah yolunda çalışan.”Sırat-ı müstakimde da’vasını
omuzlayan, insanlığın kurtuluşu, akıbetin felahı için çalışan bir eş.
Âlemi İslâm’ın ihyâsı, adaletin devamı, yarınların aydınlığı için çalışan bir eş.