Dinlerler, dinlerler. Düzene göre düşünürler, elektrik faturaları arttı , benzin yine uçtu, sabah yine simite talim ettik... derler. Benimsedikleri cümlelerle. Sebeplerini bir türlü bir araya getiremezler. Fakat o peşlerini bırakmayan umut yok mu umut? Belki maaşlara zam yapılacak ha? Çiçeklenerek..