Abdullah tiryaki

bugünleri anlatam cümleler, ben şok
Dinlerler, dinlerler. Düzene göre düşünürler, elektrik faturaları arttı , benzin yine uçtu, sabah yine simite talim ettik... derler. Benimsedikleri cümlelerle. Sebeplerini bir türlü bir araya getiremezler. Fakat o peşlerini bırakmayan umut yok mu umut? Belki maaşlara zam yapılacak ha? Çiçeklenerek..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Rüzgar da kurt uluması gibi uvvvv uvvvv 🙄
Bugün duyduğum bir söz; Melek olamıyorsanız şeytan da olmayın..
Bildiğiniz edebiyat tartışma programı var mı ??
Aşk kelimesi eskir mi ?
Aşk sözcüğünü sevmiyorum, onu kullanmayacağım, çünkü çok eskidi, çok kullanıldı tavsadı artık, çakşıdı desem de olur, kullanılmaz..