Uykusuzluktan nefret edip, uykuya direnmek... Aklıma hep Hasan Hüseyin Korkmazgil’in dizeleri geliyor bu saatlerde:
“Uykular da beter yine, uykular da kara kuru
Yine bezgin sabahlar, yine yılgın akşamlar
Yine hep dalavera, yine hep o kuruntu
Yine umut, yine düş, yine hep bekleroğlu”