Açelya

Açelya
@Acellllya
burası benim ütopyam, burası benim evim davetli değilsen gelemezsin.
Susuzluktan canlılığını yitirmiş bütün çiçekleri canlandıracaksın Lora ve öyle güzel gülümseyeceksin ki hiçkimse ağladığını hatırlamayacak…
Reklam
Birini beklersin gelmez, birini yanında istersin olmaz, birinin sana inanmasını istersin inanmaz, birinin olmamasını istersin olur, birinin gelmemesini istersin gelir baksana insanlarla ilgili istediğin ne varsa olmuyor… insan bu yüzden her şeyi sadece kendisinden istemeli ve kendisi bir şeyler için mücadele etmeli. Yalnızlığını kendisi dindirmeli, acılarını kendi yatıştırmalı, hayallerini kendisi yeşertmeli ve insan kendine aşık olmalı.
Önemli olan hiç acı çekmemek, engellere denk gelmemek, ihanete uğramamak değildi. Önemli olan bunların hepsini aşabilmek, hayata karşı kendini tam anlamıyla ifade edebilme gücü ve dirayetiydi.
İlkel zamanlardaki çok eşliliğin modern tanımı flört stoklamak galiba