Birini beklersin gelmez, birini yanında istersin olmaz, birinin sana inanmasını istersin inanmaz, birinin olmamasını istersin olur, birinin gelmemesini istersin gelir baksana insanlarla ilgili istediğin ne varsa olmuyor… insan bu yüzden her şeyi sadece kendisinden istemeli ve kendisi bir şeyler için mücadele etmeli.
Yalnızlığını kendisi dindirmeli, acılarını kendi yatıştırmalı, hayallerini kendisi yeşertmeli ve insan kendine aşık olmalı.