Açelya

Açelya
@Acellllya
burası benim ütopyam, burası benim evim davetli değilsen gelemezsin.
Sevgili Aurora iki yıl önce kendime yazdığım bir notu buldum ve şimdi onu kendime neden yazmış olduğumu yeniden anladım, ne trajik ama kendimi önceden dinlemiş olsam şimdi yeniden aynı dersi almam gerekmeyecekti, kendime tam da bu etkiyi yaşatmak istemiştim. Yükselince zirveye düşünce de yerin en dibine düşmeyi deneyimlemek güzeldi aslında. Şimdi ise kalıpsızlaşmayı arzuluyorum, Platonun, Hitlerin ve onlarca kralın tutkusunu gerçekleştirmek, üstün bir ırk yaratmak arzumu bir kez daha en şiddetli haliyle kendimde deneyimlemek istiyorum.
Reklam
İçimdeki siyahı alıp herkesten uzak bir yere gömdüm ve bir müddet insan görmeye tahammülüm yok.
Bir kitap, bir kaç insan, bir kaç iyi dizi, çokça yaşanmış acı dolu anlar işte onu eşsiz yapan şeyler..

Açelya

, bir kitabı yarım bıraktı
Voltaire
8.5/10 · 88 okunma
Kelimeler boğazına takılmıştı, böyle bir sonu o da beklemiyordu belki bir kaç gün hafta ay yahut yıl sonra hiçbir şey hissetmeyecekti hatta hiç umursamayacaktı bile elbette bunu o da biliyordu. Söylesene Alisa her şey üst üste mi gelir?
Reklam