Sevgili Aurora iki yıl önce kendime yazdığım bir notu buldum ve şimdi onu kendime neden yazmış olduğumu yeniden anladım, ne trajik ama kendimi önceden dinlemiş olsam şimdi yeniden aynı dersi almam gerekmeyecekti, kendime tam da bu etkiyi yaşatmak istemiştim. Yükselince zirveye düşünce de yerin en dibine düşmeyi deneyimlemek güzeldi aslında.
Şimdi ise kalıpsızlaşmayı arzuluyorum, Platonun, Hitlerin ve onlarca kralın tutkusunu gerçekleştirmek, üstün bir ırk yaratmak arzumu bir kez daha en şiddetli haliyle kendimde deneyimlemek istiyorum.