Bazen sigarayı kıskanmıyor değilim.
Hiç içmediğim halde imreniyorum,
Değil içimine bizatihi kendisine,
Yıllar geçti ömür sermayemiz tükendi tükeniyor,
Lakin bir tiryakimiz olmadı,
Hani bir bahane bulup alışmışım sana gidemiyorum diyenimiz,
Falanca bıraktı derken “irade meselesi, ben sana karşı iradesizim” diye sitemkar bir sevenimiz...
Yanlış anlaşılmasın sevenimiz var var olmasına da insan bir tiryakilik bekliyor işte. Ama ben biraz tiryakiyim galiba, eşime ve onun en kıymetli hediyesine...
İşte bir gece daha geçecek üzerimizden,
Biraz daha eriyeceğiz en değerli yerimizden,
Ve yarın yine yeni bir gün...