İnsan kelimesi 'nisyan' kelimesinden türetilmiştir. Yani 'unutma' anlamına gelen bir kelimeden... İnsanoğlu unutmayı seven bir varlıktır. Fıtratında vardır unutmak... Benimse en büyük rahatsızlığımdır unutamamak!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Şuraya bak, eğitim hayatımın insan hayatından hiçbir farkı yok... Sürekli yanlışlar doğruları götürüyor. Doğruları görmek varken, neden hep yanlışları görürüz ki?"