Ada

Ada
@Adaa1816
Bazen olabileceğiniz en kötü yer kendi kafanızın içidir
Veda mektupları hep yanlış yazılır
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
18 yaş
Geçse de zaman Büyüdün deseler de Hep yolun başındayım. Aklım bir karış havada Onsekiz yaşındayım.
Birgün
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa Bil ki seni düşünüyorum Bir vapur yanaşırsa rıhtımına bin,açıl Örtün karanlıkları masmavi denizlerde Ve dinle kalbimi bak nasıl çarpıyor nasıl O bütün özlemlerin koyulaştığı yerde Bil ki seni bekliyorum ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN
"Her temas olay yerinde bir iz bırakır"
Emrah serbes