Mîzgin

"Tenimdeki yara izinden yeniden çiçekleneceğim. Çünkü ben varım ben kadınım. Ne taşlanmak ne ağaçlara asılmak ne gözyaşı ne utanç bizi yıldıracak. Daha iyi ve farklı bir dünya kuracağız." #AfganistanWomen
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kelimeler ve fikirler dünyayı değiştirebilir.
Ölü Ozanlar Derneği·Kitabı okuyor
"isterseniz kitaplıklarınıza kilit vurun; ama zihnimin özgürlüğüne vurabileceğiniz ne bir kilit var ne de bir sürgü, ne de kapatabiliceğiniz bir kapı."
Virginia Woolf·Kitabı okuyor

Mîzgin

, bir kitabı okumaya başladı
Ot Dergisi
8.5/10 · 201 okunma
"Ne ağaç sevdiler " nede hâyvan .. Ne insan sevdiler nede insanlık .."