Kimin ahını aldıysam artık...
Her şey tam yoluna girecek kıvama gelince
-nedense tam da o anda- birdenbire tepetaklak oluyor.
Doğa, tanrı, enerji, üst formlar -ya da her ne ise işte- adalet kavramından zerrece nasiplenmemiş -yahut hiç işi olmamış.-
Sanırım hayatta "Ben bunu hak etmiyorum" kadar yaralayıcı bir cümle daha yok.