Bu devir ve devranda en zor şey insan olmak..sorsanız herkes insan herkes adam..ama yok işte adam gibi adam,yok insanlığın,insan olmanın ne demek olduğunu bilen..nereye gidiyoruz diyen yok,ne oldum değil ne olacağım diyen yok.cebim dolsun yeter diyor herkes..cebiniz dolunca anlayacaksınız ki gine birşeyler eksik..işte o eksik parça insan olmaktan geçiyor..insan olmak ise Allah a kul olmaktan...herkes kendini düşünüyor,bu yüzden de kimse kendi işini bile halledemiyor...çağımızın en büyük sorunu mutlu olabilmektir..nedeni ise kendimizi düşünüp başkasını mutlu edememektir..