Adem Açıkgözoğlu

Adem Açıkgözoğlu
@Ademacikgoz
Her son yeni bir başlangıç...
Hayattaki isteklerimiz gerçekten de kendilerine yer açılması adına başka hayatların sönmesini isteyeceğimiz kadar kıymetli mi Yoksa asıl değerli olan yaşadığımız günlerin belki daha kısa veya daha az konforlu fakat kardeşçe ve barış içinde geçmesi Göksun Virlan AB-I HAYAT 145
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölüme bu kadar takılıp kalma oğul! İnsanlar ölmek için doğuyor. Zaman bir bezirgân, ölüm alır, ölüm satar. " İskender pala Mihmandar 151
Bu devir ve devranda en zor şey insan olmak..sorsanız herkes insan herkes adam..ama yok işte adam gibi adam,yok insanlığın,insan olmanın ne demek olduğunu bilen..nereye gidiyoruz diyen yok,ne oldum değil ne olacağım diyen yok.cebim dolsun yeter diyor herkes..cebiniz dolunca anlayacaksınız ki gine birşeyler eksik..işte o eksik parça insan olmaktan geçiyor..insan olmak ise Allah a kul olmaktan...herkes kendini düşünüyor,bu yüzden de kimse kendi işini bile halledemiyor...çağımızın en büyük sorunu mutlu olabilmektir..nedeni ise kendimizi düşünüp başkasını mutlu edememektir..
İnsan ve Duygular
İNSANIN İÇİNDE BİR ÖZLENEN VARSA,MEVSİM NE OLURSA OLSUN ÜŞÜYOR...
SONUNDA HİÇ GELMEDİN VE BEN SENİ ÖZLEMEYİ SEVER OLDUM