+ Herkesin bir yaşanmışlığı var. Sana sivrisinek ısırması bir şey yapmazken beni kanser edebilir. Yaşanmışlığım yaşadığım karşıma çıkanlar bende bir parça götürdü artık bedenimde gidecek ne parça ne hücre kaldı. Kimse benden bir şey almaya gelmesin verecek bir şeyim kalmadıYaşım 27 gösterdiğim 23 ama ben yaşadım artık varın siz yaşayın . O kadar hissizleştim ki dökecek bir damla gözyaşım kalmamış. Bundan sonra sadece kendim için yaşacağım .