İnsanların genel durumuna bakmak gerek reel yaşamda gerek sosyal mecralarda yaşadığı sıkıntılar üzüntüler bulunmakta tamamını bilmesekte bir kısmını görüyoruz. Ama göremediğimiz kısım şurası; insanlar korkuyor neyden mi sıkıntıları anlatmaktan, güvenmekten korkuyorlar , ya bu bana zata verirse çünkü korktuklarımız zayıf noktamız. Bu silsile devam edince sıkıntılar üst üste biniyor etrafımız ve şahsım mutsuz insanlar doluyor . İçindekilerini dışarı kusamıyor...