Ademm

"Biraz ümit borç aldım mutluluktan yine bu gece. Alacağın olsun hayat! Yaz deftere..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anı'lara dönüşen An'ların özlemi var içimde.
"Sanırım bazı hayaller kurulmak için değil sadece kırılmak içindi..."
" Saatlerce konuşup uzun uzun anlattıklarının her şeyden vazgeçip sustuğun zamanlarda anlaşılması..."
"Yağmur dinene kadar kalayım" dedim " Hangi yağmur?" dedi. Anladım ki, o bambaşka bir mevsimdeydi. Çare yok gitmek gerekti...