Ademm

Ben en çok kendimi özledim bıraksalar şimdi çözseler zincirlerimi ben yine kendime giderim...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öyle bir zaman olur ki; gece kendi karanlığından korkar. Sus pus olur dostlar, gökyüzü kayıp, yıldızlar lal.
Fazla önemsediğinde çabuk kaybedersin.
Çabaların yerini bahaneler aldı önce. Sonra manasız suskunluklar sardı duvarları. Zamanla sorular azaldı, cevaplar kısaldı. Dağınık görünse de ortalık aslında ikimizin de valizi hazırdı.
Konuştukça yitiriyoruz, susarak kazandıklarımızı...