Ademm

İşte aşk. Saklamaktan unutulmuş bir sır ve gaipliğine karar kılınmış bir kayıp gibi, var gücünle ama sessizce, imkansızı yaşamak.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" İnsanoğlu işte, değer bilmiyor kaybetmedikçe ve yokluğu düşünmüyor var olanı tüketmedikçe..."
Baktığı hiçbir yerde yoksun, ne diye gözlerine vurgunsun?
"Ne tuhaf, cisimler uzaklaştıkça küçülüyor. İnsanlar, yakınlaştıkça..."
"Yanımda kalsın istedim, olmadı içimde kaldı... Düşündüm sonra; böylesi daha mı kolaydı? Yanım, içimden uzak mıydı?