8/10
Kitabı az önce elime alıp bitirdim. 42 sayfalık kısa bir öyküydü ve aşırı beğendim ben. Sevgililer gününde, nefret ettiğini düşündüğü pastane şefi ile beraber depremden sonra mahsur kalır ve o arada aslında adamın ondan nefret etmediğini ilk gördüğünden beri aşık olduğunu okuduk. Harris çok tatlı bir karakterdi. Daisy'i de çok sevdim.
Bu seride benim sevmediğim tek şey kısa olmaları. Konuları çok güzel, karakterler çok iyi ve daha uzun olsaydı daha iyi olacağını düşünüyorum. 1000 sayfada olsa okurum
Not: İncelemeyi bir ay önce twitterda yapmıştım. Daha yeni buraya ekliyorum.