adrn

İnsan kendi kimsesizliğini kendi seçiyor,kusursuz ve huzurlu yalnızlığını kendi parlatıyormuş. Biri olmasada olurmuş... Aşk olmasa da mutluluk varmış işte.
Sayfa 236·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

adrn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
19 günde okudu
·
2023 3. kitabı
İclal Aydın
8.3/10 · 842 okunma
Bir kez daha, olmaz dediklerim oldu, gelmez dediklerim geldi, gitmez sandıklarım gitti. Hayat değişkenve insan ona uyumlu; hep yeniden öğreniyor, hep şaşırıyor.
Sayfa 201·Kitabı okudu
Kurak bir mevsimin göğü gibiyim. Yağmayıp yağmayıp, sonra beklenmedik bir fırtınayla bağı bahçeyi talan eden yağmur gibiyim. Ya hiç ağlamıyorum ya da bir başlarsam hiç susmuyorum. Susamıyorum.
Sayfa 203·Kitabı okudu
Kim unutabilir ki hayatına güzel bir cümle bırakan herhangi birini?
Sayfa 238·Kitabı okudu