"Güvenlik filesi olmadan kendini boşluğa bırakmak, sadece hayata güvenerek. Kıyıya sımsıkı yapışarak, sana uygun olmayan bildik bir dünyaya asılarak, atlamayarak, başka bir yolculuğu tadamazsın. Gemiler sensiz kıyıdan uzaklaşıyorlar, içlerinde elinden kaçırdığın olası aşkınla."
Asla oyunun bittiğini düşünme. Bitmedi. İşler kötüye gittiğinde başını dik tutman gerek. O yüzden, dayan! Bu sefer belki iyi olmadı, ama inan bana, son değil.