Kitabı geçen sene Karedeniz Kitap Fuarı'ndan aldım. Satış görevlisi hanımefendi, bir edebiyat öğretmeninin çok beğendiğini herkese mutlaka tavsiye edin, dediğini söyledi. Ben de aldım. Kitabı okumak bugüne kısmetmiş. Ayfer Tunç günümüz yazarlarından biri. Ben ilk defa Ayfer Tunç okudum. Vakit kaybıydı diyemem ama kitap beklentimi karşılamadı. Konu güzel, üslup güzel fakat inandırıcılık noktasında bir yapaylık gördüm. Özellikle Sanem karakterinde yazar, aşırı bir romantizme kaçmış. Bunun yanında kitapta altı çizilecek güzel sözler de var. Romanda eksik bulduğum noktalardan biri ise bizim kültürümüzden çok az bahsetmesi. Okunabilir bir kitap.