Adnan

Adnan
@Adnanblc
Beni kitaplara kaçıran ne çok insan var.
"Ben hiç kimse'yim, adımı yendim!"
Sayfa 37·Kitabı okudu
Reklam
Geleceğimiz daraldıkça, bizi yıkanın içine yuvarlanırız.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Asıl insan olduğuna pişman olunduğu vakit insan olunduğunu unutmak olur bu. Bu pişmanlık sizi bir ele geçirdiğinde ise, onu geçiştirmenin yolu yoktur: Hava kadar kaçınılmaz ve o kadar ağır hale gelir...
Sayfa 26·Kitabı okudu
Başka olmayı isteye isteye, sonunda hiçbir şey olmaz; hiçbir şey değildir artık.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Gerçekle aran bozulmuşken, kendinle aran bozulmuşken, kendine ve başkalarına nasıl güvenirsin ?
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam