Nîhann

Gübaydın
Bence TDK yanlış biliyor. Doğrusu melemendir. Hatta melamin bilem olabilir. Hem "melemen" neden Menemen'e özgü olsun ki. Domates ilk orada mi ekilmiş?
Reklam
Öyle işte.
Parola
Gübibik:) haha:))
gassal
Nasıl bir gaflete düştüm de çocuklu arkadaşlarla pikniğe geldim. İmdaat ! Hahah :)
Gassaldaki Nihan ölmemeliydi ya. 4.bölümde kabus olarak gösterilse keşke. Kabul etmedim , sevmedim.
Reklam