Adsız Tasarım

Adsız Tasarım
@Adszz
Hasret, sahip olamadığın şeyler için üzülmendir. Elinden kaçırdıkların belki... Belki de yoksun bırakıldığındır... Ait olmamaktır hasret... Kendini olduğun yerde yabancı hissetmektir... İçindeki boşluğu hissedip doldurmaya çalışmaktır ama neye hasret olduğunu bilmezsen o boşluk dolmaz... Hasret, sahip olupta kaybettiklerinedir en çok...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
saçımı mı kestirsem ?saçımı mı boyatsam ?saçımı mı kazıtsam? kafamı mı kopartsam..!!?
Anket
Bir sürü şey öğrendim insanlardan duvarlar örmeyi mesela ! dahasını lüzum yok anlatmaya....!
Bindiler de çektiler gittiler, o iyi insanlar, o dünya güzeli atlara. O yiğitler, o her birisi kaplan örneği şahinler, o ceren gibi atlara bindiler de başlarını aldılar gittiler. Bir daha, bir daha hiç gelmeyecekler. Hiç, hiç, hiç! Demirin tuncuna, insanın piçine kaldık. Şu dünyanın yaşaması müşkül hal ilen, bin iyiyi bir kötüye kul eden. Yapayalnız kimsesiz. Hem de çaresiz. Eskiden, daha korlu, daha beter, delirten, yüreğim ne güzel yanardı. İçimde bir ateş harmanı. Keşke şimdi de öyle olsa. Yansa yüreğim, acısa, korksam. Ölüm gibi, ölümden beter, korksam yüreğim dayanmasa. Orta yerinden çat diye çatlasa, tam ortasından. Sabır taşı gibi. Şu dünyada her bir yaratığın tutunacak bir dalı var, insanın yok. Şu dünyada yalnız olan, kimsesiz, çaresiz olan yalnız ve yalnız insandır. Herkesin, her şeyin yaşaması, ölümsüzlüğü var, insanın yok. Ağaç, kuş, otlar, böcekler, yılanlar, çıyanlar, hiçbirisi, hiçbirisi yok olmuyor. Ama insan yok oluyor. Çünkü insan kendinde başlayıp kendinde bitiyor.. Yaşar Kemal
1000Kitap
youtube.com/watch?v=nCp4HK3... Beth Hart - Caught out in the rain Onun adı Onun acısı Kimseyi ilgilendirmez Kimseyi, kimseyi, kimseyi ilgilendirmez...
Müzik