Maria

Maria
@Adyevus
Sen beni sildin, ben beni. Bana yazılmış, bir cümlen olsun isterdim... *Aynayız sonuçta, güzel görünce güzel şeyler yansıtıyoruz.*
Sen kalabalıkta yalnızlaştıkça, ben bir başıma kalabalık olurum kendime...
Reklam
Yaralarını sarmak için nereye gidersen git, ne yaşarsan yaşa; sadece, durmadan kanatıyorsun! Bunu ben de biliyorum, çünkü aynı anda benim de yaralarım kanıyor.
Ben kimi sevsem, önce kendini terk etti.
"Uzakta kal ama yanımda ol! "
Sayfa 42
Benim hikayem sensin; kendinden kaçmak isterken, neden bir başkasından dinlenmek isteyesin ki kendini?
Sayfa 42
Reklam