Maria

Maria
@Adyevus
Sen beni sildin, ben beni. Bana yazılmış, bir cümlen olsun isterdim... *Aynayız sonuçta, güzel görünce güzel şeyler yansıtıyoruz.*
_Zaten dünya ne iyidir ne kötü, düşüncenize bağlıdır iyilik kötülük. Bana göre dünya zindan.
Sayfa 54
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fazla mutlu olmamaktan mutluyuz.
Çabuk gel ey gece!Sen de uslu dur ruhum geceye dek!
Sayfa 19 - İş Bankası Kültür Yayınları
_.. Sen misin gelen? _Benim, ama ne kaldıysa benden...
Yaşamayı sevmesini beceremeyen için ölüm de anlamını yitiriyor, ölümün anlamını yitirdiği yerde hayat da anlamını yitiriyor ve saçmaya dönüşüyor.
Sayfa 19 - İz Yayıncılık