Afeta

Afeta
@Afeta
Yalnızım.
#1
Boğuluyorum içimde kimse görmüyor, kimse duymuyor, hiç kimse hissedemiyor beni . Kimsesizleştim bu karanlıkta , anlamsız hale geldim. Takılıp kaldım , kimse çekip alamıyor buradan beni .. En çok ben kendimi paramparça ettim.. En çok ben kendimi kaybettim .