TMA

İnsanların çoğu kaybetmekten korktuğu için, sevmekten korkuyor. Sevilmekten korkuyor, kendisini sevilmeye layık görmediği için. Düşünmekten korkuyor, sorumluluk getireceği için. Konuşmaktan korkuyor, eleştirilmekten korktuğu için. Duygularını ifade etmekten korkuyor, reddedilmekten korktuğu için. Yaşlanmaktan korkuyor, gençliğinin kıymetini bilmediği için. Unutulmaktan korkuyor, dünyaya iyi birşey vermedigi için. Ve ölmekten korkuyor aslında yaşamayı bilmediği için. William shakespeare ✍🏼
Reklam
İyi geçinmek iki kişinin kusursuz olmasıyla değil, birbirlerinin kusurlarını hoş görmesiyle olur. Oğuz Atay ✍🏼
Eşyayı dahi incitme diyen medeniyetlerin toplumuyuz. Su içtikleri bardağı öpen mevlevileri düşünün. Ormana giderken genç ağaçları korkutmamak için baltalarının sapını bezle saran tahtacıları. Şimdi ise birbirlerinin küçük bir hatasını bekleyen ne çok insan var...
Bir amaca bağlanmayan ruh, yolunu kaybeder. Çünkü her yerde olmak, hiçbir yerde olmamaktır. Michal De Montaigne
“Satın alınamayan şeyleri severim. Deniz gibi, Gökyüzü gibi, Ay ve Güneş gibi, Ve sevgi gibi...”
Reklam