TMA

Elbiseni yeniyken, şerefini gençken koru.
Sayfa 11
Reklam
Zor diyorlar, zor olmasa adı aşk olmazdı.
Yüzünü avuçlarımın arasına alabilmek. Bilirsin, bu böyle sıradan bir eylem değil. Bu bütün mutlulukların ellerime inme şeklidir.
Tahir oImak da ayıp değiI Zühre oImak da hattâ sevda yüzünden öImek de ayıp değiI, bütün iş TahirIe Zühre oIabiImekte yani yürekte. Sen eImayı seviyorsun diye eImanın da seni sevmesi şart mı? Yani Tahiri Zühre sevmeseydi artık yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi TahirIiğinden? **Nazım HİKMET