HİÇOLOG

HİÇOLOG
Siyah ama yine siyah >>Düşmanlık faydalıdır... Karanlık aydınlığın kötü polisidir. >>Zengin bir egoist fakir bir bilge
Pranga zindandan daha beterdir.Zindan içinde prangasız yaşanır fakat zindan dışından prangalı yaşanmaz. W.F.Nietzsche
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
En kötüsü etrafa renk saçarken kendi içinde siyah olmak...
“Düşünüyorum o halde varım.“ Descartes “Duyumsuyorum demek ki varım.” A.Gide “Başkaldırıyorum demek ki varım.” Albert Camus
İnsan,her zamankinden daha çok bugünkü çağda karanlık ve güvensizlik içindedir.
Her şeyden önce insan olma ve insanlaşma sorunu çözülmelidir.