HİÇOLOG

HİÇOLOG
Siyah ama yine siyah >>Düşmanlık faydalıdır... Karanlık aydınlığın kötü polisidir. >>Zengin bir egoist fakir bir bilge
Düşmanının akıllıya faydası , dostunun aptala faydasından fazladır.
Reklam
Düşmanlık bir insana basbayağı can verebilir,onun varlığına ruh , yani enerji bahşedebilir ve hayat üfleyebilir.
Düşmanlar düşmanlıktan kurtulmakla mutlu olmazlar;harem besleye bildikleri,hiddetlenebildikleri ve en uç noktada da nefret duyabildikleri zaman mutlu olur , böylece nihayetinde içlerinde hissettikleri olumsuzluğu kendi benlikleri dışındaki bir ötekinin şortuna yıkarlar. “Sizden nefret edenlere iyilik edin”
Düşmanını sevmenin ilk seçeneği daima sevgi ve kendi benliğini ortaya koymak vasıtasıyla düşmanlığı aşmaktır.
Düşmana dönük nefretin önceli,mutlaka kendinden nefrettir. Kendi içinde tatmin bulma çabasından kaçınan herkes dış düşmanından kendi içindeki düşman gibi nefret etme tehlikesine düşer.